Reštauračný systém poskytuje prevádzke množstvo užitočných funkcií

Dnes je restauracny system veľmi rozšíreným riešením a chod celého zariadenia uľahčuje vo viacerých ohľadoch. Pod reštauračným systémom by sme si teda mohli predstaviť riadiaci a kontrolný nástroj, ktorý sa na celý podnik pozerá komplexne a dokáže vidieť určité veci v súvislostiach. Viacero klasických kníh a zošitov pre zapisovanie rôznych údajov a štatistík je dnes už minulosťou a napr. medziročné porovnávanie určitých informácií je už oveľa jednoduchšie. Vďaka reštauračnému systému máme všetky tieto informácie na jednej obrazovke monitora a dokážeme v nich vyhľadávať všetko potrebné len niekoľkými klikmi.  

Reštauračný systém je v dnešných podmienkach už absolútnou nevyhnutnosťou

Restauracny system uľahčí prácu
Zákazníci ocenia rýchly reštauračný systém

Do portfólia poskytovaných služieb zo strany reštauračných zariadení dnes už patrí aj organizovanie rôznych hromadných udalostí. Svadby, oslavy či kary sú teda typickými z nich a pomocou reštauračného systému bude manažovanie všetkého potrebného o poznanie jednoduchšie. Každá z týchto udalostí začína dôsledných plánovaním, ďalej je to modelovanie cenovej kalkulácie, objednávka všetkých potrebných zásob až po konečné vyúčtovanie. Súčasne je navyše možné, samozrejme pokiaľ to priestory tohto zariadenia dovoľujú, aj organizovanie viacerých z týchto akcií a personál sa v nich nebude nijako strácať. Všetko je v reštauračnom systéme totižto veľmi prehľadne usporiadané a manažované niekoľkými klikmi. Vernostný program je aktuálne veľmi rozšíreným marketingovým nástrojom v rôznych typoch prevádzok a stretávame sa s ním aj v prípade gastronómie. Reštauračný systém dokáže manažmentu a personálu tohto zariadenia poskytnúť aj takúto funkciu, vďaka čomu bude vedieť vybudovať dlhodobý vzťah s konkrétnym zákazníkom alebo firmou. Ak vezmeme do úvahy fakt, že veľká časť obratu reštaurácie je kumulovaná práve v obedných hodinách pri vydávaní menu, tak vernostný program má určite svoje opodstatnenie. Je teda vysoko pravdepodobné, že k vám chodia na obed aj ľudia s okolitých firiem a práve nim by sme sa mali odvďačiť a budovať s nimi ešte hlbší vzťah. Odmeniť ho teda viete výhodnejšími cenami a cenové zvýhodnenie je možné automaticky zapracovať na účet po identifikovaní zákazníka. V tomto prípade má reštaurácia a zákazníka viacero možností a na výber máme napr. manuálny výber z tejto aplikácie, pomocou čiarového kódu alebo čipovej karty. Pre viac informácií kliknite na webovú stránku http://www.ikelp.sk/blog.